2011-06-03 ? 10:45:40

God Morgon - Love

Solen skiner för fullt och jag vaknade väldigt tidigt som jag alltid brukar göra sen man börjat jobba igen. Idag planerar jag på att ta det lugnt ser inte ut som om det blir något Falkenberg idag för den där satans bilen inte har blivit registrerad i Vägevärket än så man får ju fan inte köra den . F***. Så jag ska städa undan här för killarna kan ju inget om att hålla rent känns det som, sen drar jag ut och lägger mig vid kullarna och solar.



Jag fick en sån där AHA moment igår när jag var ute men min favvo kille. vet inte hur jag ska förklara det men ni vet när man är kär och inte riktigt vet vart det ska leda eller om man är helt säker på vad man vill iallafall jag har haft det så länge och inte riktigt vetat vad man ska göra och hur det kommer gå men igår var det en helt vanlig dag men jag fick en sån känsla när jag såg på min älskling att det verkligen skulle vara vi för ALLTID ja jag vet jag kanske är konstig men det var så jag kännde. Jag älskar han som jag aldrig älskat någon annan och han är finast i världen vad mer kan man begära han är min och föralltid min. Man går igenom en bergodal bana tillsammas ( tro mig vi har verkligen varit med om det ) Men efter ett tag så inser man hur starka man blir tillsammans efter allt som händer i livet. SÅ vad som än händer så älskar jag han, tar en dag i taget och inser att jag har världens bästa människa vid min sida.
Love-
Bjuder på en egopic som jag tog igår =)
Kommentarer
http://www.improveme.se/bibiii

snygging:D

2011-06-28 @ 21:11:28
URL: http://www.improveme.se/bibiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild