2011-06-04 ? 20:40:33

Sola på Sibbarp - Härlig sommardag

Nu är jag hemma, efter en helt underbar dag på stranden Sibbarp i Malmö. Jag är brun och min älskling kommer inte kunna sova inatt för han är röd som en tomat. Okej jag har också lyckats bränna mig på axlarna och min näsa bränner men det gör inget för färg var exakt det jag behövde. Så nu är jag lagom trött och ska verkligen bara ta det lugnt med något gott att äta och någon bra film.



A just det glömde att nämna att det tog mig tills idag den 4 Juni att äntligen doppa mig i havet, jag kan säga så mycket som att det var ISKALLLLLLT känndes som om jag skulle dö första doppet men andra och tredje var mycket mycket bättre. Så nu var det avklarat, älskling var en riktig fegis han vågade inte bada men det får vi ta imorgon då det är planerat att dra till stranden igen och umgås med nära o kära och fira min födelsedag. Japp imorgon blir man 24 så sista dagen som 23 åring heehhe.
Love-
Stranden i Falkenberg (skrea strand) lätt den finaste stranden i Sverige. Saknar verkligen att hänga där. Hoppas på att få åka dit snart och bada och sola. Stränderna här är inget att ha :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild