2011-05-15 ? 12:46:01

5 <3

Igår var en helt underbar dag, jag fick umgås med världens bästa människa. Vi var ute och åt en fin middag och tog en lång promenad så som vi gjorde första dagen vi träffades. För igår hade vi nämligen en speciell dag och det måste firas lite extra.
Sen blev det eurovision, synd att inte Sverige vann det var verkligen nära där ett tag. Spännande var det också. Men tycker dom Azebadjan (stavning) verkligen förtjänade det, ett land som har kämpat riktigt hårt med bra låtar nu varje år så det var väl roligt för deras skull. Så nu ska jag dra ut ska nog ner och kolla på MFF matchen får se =)
Ha en bra dag <3
Bjuder på en bild på mig och Nesrin hehehhe =) Härlig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild