2011-06-02 ? 12:38:53

Long time no se!

Jag vet har varit dålig med mina uppdateringar men jag har verkligen inte haft tid alls. Jobbat som en galning och haft en massa för mig. Men nu är jag lång ledig. Gud vad skönt ska passa på och verkligen ta det lugnt. Vädret är på min sida också så nu är det bara att njuta.
Så nu till min lilla låt som jag lagt upp, det är Rihannas nya låt som hon gjort Video till. Jag har hört den innan för Rihanna är min favvo men videon har verkligen fått en massa kritik. Kolla in videon och se vad du tycker. Rihanna skjuter en kille i videon som har "våldagigt" henne och många anser att den verkligen är olämplig. Men jag diggar låten. Rihanna är bäst vad hon än gör... =)
Så nu är jag tillbaka med mina uppdateringar heheh =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild