2011-06-02 ? 20:45:00

Love the life - like tomorrow never comes -

Idag har jag verkligen tagigt det lugnt, har legat i solen idag och fått lite sol iallafall. Imorgon ska jag dra till Falkenberg, träffa min vän och hämta en bil. Japp äntligen är jag bilägare en liten gammal bil men det är bättre än inget... =)
Kanske stannar där över helgen inte säker än eftersom jag fyller år på Söndag så vi får se. Lite ångest har man, fyller fan 24 år shit tiden bara springer iväg känns som om jag nyligen fyllde 18. Livet förändras väldigt snabbt man hänger inte med alls. När man var 18 så var livet utan bekymmer nu är man vuxen och tänker annerlunda, hade velat va 18 igen gud vilka underbara tider. Så ja, nu ska jag lägga mig och kolla på en film med mina älskade pojkar får se vad det blir killarna vill ha Sagan om ringen marathon men jag känner verkligen inte för dom filmerna Hatar dom!
Love -
- Bild från när jag va 18 -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild