2011-05-07 ? 23:42:30

Love my life

Roligt att jag loggar in på min blogg och ser att jag har många läsare fastän jag inte har skrivit på flera dagar. Kul =) Vad har jag gjort då INGET jag har jobbat hela veckan och kommit hem och sovit så känns det iallafall har varit en lån vecka med mycket jobb så är det. Men idag var jag ledig och då passade jag på att gå ut och äta en god Lunch med Issa som kommit hem från semestern det var verkligen härligt, vädret var helt underbart också. Vi gick och satte oss vid kanalen efter lunchen med hennes söta tjej och käkade glass. Sen nu på kvällen har jag umgåts med världens bästa människa vi har varit ute och tagigt en lång promenad och bara haft det underbart i varandras sällskap. Love, vad har ni gjort ? Och vem är ni som läser skriv så jag kan läsa era bloggar också =)
Nu ska jag nana kudde så God natt =)
Bjuder på en bild från Paris
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild