2011-01-16 ? 01:52:45

Bedöm din framgång efter vad du var tvungen att ge upp för att få den.

Vad va det jag gav upp för att bli den jag är idag? Mycket!
Många tankar snurrar runt i mitt huvud med jämna mellanrum, men ibland sitter jag och verkligen tänker på vad vi människor egentligen måste ge upp mycket för att kunna nå den framgång man verkligen vill nå.
Vare sig det är i familj, Äktenskap, Jobb eller vänner så är det alltid något man gett upp.
Visst är det många gånger man har nått något bättre när man väl gett upp men även många gånger så har man gett upp något man då inte insåg var så bra och man hamnade till ett sämre.

Ja du dom orden Bedöm din framgång efter vad du var tvungen att ge upp för att få den sa den vise Dalai Lama, och jag tycker det är ett par viktiga ord som man borde ha med sig ofta när man tänker tillbaka på vad man har skapat och gjort. För vare sig man gett upp något bra eller dåligt så har man iallafall lärt sig något på vägen!

Och visst lär man sig mycket, från sitt förflutna och från idag, jag växer av det och det gör mig till den person jag är idag. Jag tycker om mig jag tycker om den jag är och vad jag står för! Det är inte alla som gör det. Stå upp för dig själv alla människor gör vi misstag i livet, men vem är du om du inte lär dig utav det!

Va stolt för din framgång då och nu!

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild