2011-01-11 ? 21:03:54

En helt underbar lugn dag

Aa det e så underbart att bara sitta hemma o ta hand om sig själv ibland.
Och det är exakt det jag har gjort idag, känns skönt.
Imorgon är det mycket att göra ska dra ner till arbetsförmedlingen angående jobbet, sen blir det npg fika på stan eller något. Det återstår att se.

Mycket som springer runt i huvudet på mig nu när det gäller jobb o grejer. Vad ska jag göra, vet jag själv inte än! Men det kommer väl bli bra det också.
Har många bollar i luften så får se vilka av dom som blir verklighet, tänk tänk tänk...!

Snart är det intervju som gäller för fulla muggar så håll nu tummarna alla att jag får detta jobbet och allt blir exakt som jag önskar att det ska bli....


<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild