2011-01-12 ? 16:51:47

God mat och Bio!

A gud vad dessa dagar är långa när man inte har något att göra, HATAR att vara arbetslös det värsta som finns verkligen. Men men snart hoppas jag att jobbet är mitt och jag kan dra härifrån.

längtar mig verkligen bort från Malmö bort från Sverige och till någon underbar plats i världen. Vart det blir det återstår att se. Jag tycker ju det e så tråkigt det här att sitta hemma okej man går ut fikar med sina vänner hittar på något då och då men ändå palla med det hela tiden liksom man vill ha JOBB och en annan sorts vardag.
Vad jag klagar, I Know men sån e jag när jag inte får som jag vill eller när jag tycker att tiden går så Jävla sakta jag har verkligen ingen tålamod alls helt sinnes. ORKKKKA vänta till mars...:(

Men jag har en annan sak att se framimot innan mars och det e jag glad över, Snart blir det en liten resa bort från Sverige iallafall för några dagar...=)

Så tillbaka till varadagen, va ner på Ams och snackade om jobb, det kommer in en ny "lag" eller vad man nu ska kalla det för den 1 feb för dom som vill flytta utomlands och jobba (EU) så jag var och snackade lite med dom om det, det låter bra så får se vad dom kan hjälpa till med. Ikväll ska jag ut på en trevlig middag och bio efter det, ska bli väldigt mysigt =)


<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild