2011-01-13 ? 15:12:23

Going Crazy Now Auhhhhhhhh



Denna låten går på högsta volym här hemma, sen Nesrin introducerade denna till mig så är den igång hela tiden. =)

Riktigt bra låt, och det skadar ju inte att tjejen som sjunger är en riktigt grym sångerska.


Nu till annat! Om det finns något annat. Min vardag ser lika dan ut varje dag. UTTRÅKAD till max är jag. Måste komma iväg måste komma igång måste BORT, aaa många måste va! Sinnes!
Igår, var jag ute med min kära mor och skulle handla lite saker, kom hem med allt förutom det jag egentligen skulle ha. Blev shoppat lite klänningar och lite andra plagg, behövs det också ju =)
Idag ska jag inte göra något, eller jo det ska jag ska ut och ta en stor kopp kaffe med en vän, det ska bli mysigt!
Men förutom det så ska jag sitta hemma, min nya grej är ju AMS.SE alltid bra =)

fan vad tråkigt det är att vara arbetslös, hur orkar ni som är långtids arbetslösa men långtids menar jag dom som är arbetslösa mer än 1 månad, jag börjar ju bli GALEN.
Arbetsnarkoman utan att ens ha ett jobb JOBB JOBB JOBB

>3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild