2011-01-23 ? 21:20:14

I'm going crazy

Okej ja jag vet jag har inte skrivit på väldigt länge nu, men ibland kommer du upp en hel del imellan.
Mina senaste dagar har bara varit mer än lugna, Jag har varit på en hel del möten fram och tillbaka så det blir väl så.
Jag var på en arbetsintervju i Fredags som jag tyckte gick ganska bra så vi får se vart det leder någonstans, Hoppas verkligen att jag får jobbet. DÅ hade jag verkligen varit världens lyckligaste tjej. Senast den 7 Feb kommer svaret så jag håller mina tummar tills dess.
Annars vad har jag gjort, KOLLLLLLAT HANDBOLL gud vad jag är en sucker för handboll alltså, jag älskar det speciellt när svenskarna är så otroligt duktiga. Idag matchen mellan Sverige - Kroatien så skrek jag mig hes så spännande det va... Men dom vann helt underbart =)
Nu sitter jag och kolla på Danmark när dom spelar, jag är inte så rolig att umågs med när det är VM i handboll =)
<3

Här får ni en liten bild från Barcelona =)

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - bloggdesign

Hej! :)

Du kan ju alltid tanka hem dom, alla andra stream-sidor brukar lagga ganska så mycket!

http://www.kickasstorrents.com/search/jersey-shore/



kram!

2011-01-24 @ 17:12:36
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild