2011-01-13 ? 22:02:20

Livet behöver inte vara perfekt för att vara HELT underbart!

Gud vad jag klagar har jag märkt, jag vet dåligt tålamod och restlösheten har tagigt över mig....!

Men jag sitter och funderar på allt man egentligen har, jag har en förmåga av att vara riktigt förhastad människa och inte tänka efter innan jag agerar, men oftast så visar det ändå sig att den magkänslan jag har haft som gjort att jag har agerat ändå visar sig stämma.

Jag snackar om vänner nu, hur man kan misstolka människor så mycket och att dom helt plötsligt visar sig vara motsatsen till vad man trodde att dom var. Jag har haft många runt om kring mig som jag verkligen är glad över att jag inte har i mitt liv längre, människor som själva inte inser vilken falskhet dom lever med eller villket falskt liv dom har. Jag snackar om vänner som jag har haft som är så Satans ytliga. Allt handlar om vad man har, pengar ju mer vänner desstu bättre man ska ha märkeskläder man ska resa en j*vla tävling helt enkelt, och jag undrar hur kan man leva så, hur kan man leva i en tävling den som har mest är mest populär eller vad e det???

Jag är så JÄVLA nöjd med det jag har, jag har min helt underbara älskade familj jag har min helt underbar vänner och jag har mig själv en tjej som inte sitter och tävlar med andra människor om vad jag har eller inte har om jag har råd att resa eller om jag har pengar till den där väskan som kostar 5000 kr jag är nöjd med det jag har och kommer alltid vara. Det bästa är att jag är så fucking glad för alla människor skull dom som kanske har mer än vad jag har men jag tänker inte sitta och tävla med er, varför? Jo för jag har det jag har.... Jag är bara glad för eran skull...

Om människor hade slutat tävla med andra och istället hade varit glada för andras skull så kanske ni hade mått bättre... Lev livet som det är och med det du har sluta leva i denna meterilla värld för alla kan inte få allt och alla människor kan få det DU har, men tävlar inte om det!!



<3


Kommentarer
Dona

Hejj va kul och läsa din blogg.



Ja du det finns många såna vänner eller så kallade vänner. Sånt ser man efter några år. Allt handlar inte om pengar. En sak får man inte glömma livet är inte perfekt.



Kram gumman

Liridona

2011-01-16 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild