2011-01-28 ? 21:12:35

Väntan är så otroligt lång!

Jag väntar och väntar och väntar, nästa vecka är en speciell vecka för mig sitter som på nålar och väntar på svaret om det där jobbet jag verkligen vill ha. Men vi får se hoppas men vill inte hoppas för mycket för då blir jag bara besviken om jag skulle få ett Nej!


Annars ser mina dagar lika dana ut, man har vänt på dygnet och gör inte mycket alls. Jag har suttit och kollat på typ alla serier i världen. Jag har suttit och kollat på Glee säsong 2 nu hela dagarna, älskar den serien och tv4 har ju flyyttat den till tv11 så jag "lånar" ner avsnitten till min data =)

Häromdagen så var jag och min kära mor ute och åt tillsammans, vi bestämde oss för Kina mat och passade på att testa lite Sushi, det var otroligt roligt att se mamma äta det heheh, hon tyckte inte alls det var gott hehe =)
Plus att vi satt och käkade med ätpinnar det gick bättre än vad jag trodde. Det e roligt att testa något nytt...!
Så vad ser jag fram mot nu, svar från jobbet och självklart en underbar resa med min mamma.. Jag har bjudit med min mamma på en resa till Paris bara jag och hon det ska bli helt underbart =)

Haha denna bilden av mamma med ätpinnar e lycka, underbar dag med min älskade mamma <3

Kommentarer
http://www.improveme.se/bibiii

Har du fått jobbet då??=)

2011-02-18 @ 21:31:57
URL: http://www.improveme.se/bibiii
MALIN

fin blogg. :D

2011-02-19 @ 14:22:25
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild